سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آثار مربوط به مسائل صنفی خبرنگاران به صورت ویژه داوری می‌شود

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت:آثار مربوط به مسائل صنفی خبرنگاران به صورت ویژه داوری می‌شود.

یوسف پیربوداقی، رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛افزود:برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان غربی با همکاری بسیج رسانه، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نشان دهنده همگرایی رسانه‌ای است.

وی افزود:امسال برای نخستین بار در جشنواره رسانه ای، مسائل صنفی خبرنگاران مورد توجه قرار گرفته است که بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت:مسائل صنفی خبرنگاران به عنوان بخش ویژه جشنواره رسانه‌ای ابوذر تلقی شده و آثار مربوط به این محور به صورت مجزا از سایر آثار داوری می‌شود.

پیربوداقی ادامه داد:در بخش مسائل صنفی خبرنگاران، فقط قالب‌های رسانه‌ای مد نظر نیست و همکاران می‌توانند دلنوشته‌ها و خاطرات خود را برای شرکت در این بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی افزود:مسائل صنفی از جمله امنیت شغلی و بیمه، موانع و مشکلات پیش رو، همکاری دستگاهها، مصاحبه شونده ها، مراسمات و ... میتواند موضوع محتوای ارسالی به بخش ویژه جشنواره رسانه‌ای ابوذر باشد.

رئیس خانه مطبوعات آذربایجان غربی ادامه داد:توجه ویژه به این بخش، میتواند در شناسایی و حل مشکلات صنفی، برای مسئولان رسانه‌ای استان راهگشا باشد.
 

نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.