سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام ستاد مناسبت‌‌های شهرداری مشهدمقدس:

آماده پذیرایی از ۶ هزار زائر ایام دهه پایانی صفر در مشهد هستیم

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدمقدس گفت: آماده پذیرایی از ۶ هزار زائر ایام دهه پایانی صفر در مشهد هستیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،خلیل‌الله کاظمی قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدمقدس گفت: شهرداری مشهد مطابق سال‌های گذشته در حوزه خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر صفر مشهد تمهیدات لازم را فراهم کرده و پایگاه‌هایی در مشهد برای پذیرایی از زائران از سوی شهرداری تعبیه شده است.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدمقدس گفت: در این زمینه ۶ پایگاه و همچنین ۸ مرکز اسکان اضطراری در مشهد تمهید شده و آماده پذیرایی از ۶ هزار زائر ایام دهه پایانی صفر در مشهد هستیم.

کاظمی با عنوان این مسئله که تمهیدات درون‌شهری نیز برای خدمت‌رسانی به زائران فراهم شده گفت: در این ایام قطار شهری مشهد و اتوبوسرانی به صورت ویژه خدمت رسانی خواهند داشت و تعداد ۳۵۰ دستگاه اتوبوس نیز مهیای جابه‌جایی مسافران در این ایام هستند.

وی تاکید کرد: در اطراف حرم منور رضوی نیز ساماندهی مناسبی صورت گرفته تا حمل و نقل زائران با مشکلی مواجه نشود و تعداد ۳۰ دستگاه تاکسی در این ایام به صورت صلواتی در اطراف بارگاه منور رضوی به خدمت رسانی به زائران مشغول خواهند بود.

کاظمی گفت: همچنین برای استقبال از زائران در ایام پایانی ماه صفر ۶ ایستگاه استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر از مسیر‌های قوچان، نیشابور، سرخی، کلات، طرقبه و شاندیز آماده‌سازی شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ب

آمادگی برای پذیرایی از زائران ایام دهه پایانی صفر در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.