سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارشد نظامی ارتش در گلستان:

دانش آموزان چشم و چراغ و امید کشور هستند

ارشد نظامی ارتش در استان گلستان گفت: روز دانش آموز به عنوان یک ارزش، همیشه پررنگ و با ارزش است و دانش آموزان چشم و چراغ و امید کشور هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ امیر سرتیپ محمد غفاری ارشد نظامی ارتش در استان گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ با حضور در دبیرستان قدس شهرستان بندر ترکمن ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان و روز دانش آموز گفت: ۱۳ آبان یادآور پیام‌های بزرگ و به یاد ماندنی در کشور است.

وی ادامه داد: نخست تبعید حضرت امام (ره) به کشور ترکیه، تعطیلی مدارس و حرکت به طرف دانشگاه تهران است ودوم اینکه رژیم منفور پهلوی دانش اموزان را به خاک و خون کشید.

سرتیپ غفاری دانش آموزان را چشم و چراغ و امید کشور دانست و گفت:عزت، اقتدار و آرامش، سربلندی و پیشرفت و توسعه کشور مرهون خون هزاران جوان فرهیخته است که در هشت سال دفاع مقدس با رها کردن درس به جبهه‌ها اعزام شدند تا در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی افزود: ما مدیون رشادت و از خود گذشتگی این قهرمانان بی بدیل کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ با فراخواندن دانش آموزان به تحقیق و پژوهش در عرصه‌های مختلف ملی گفت:دشمنان کشور هیچ تمایلی به ایجاد ثبات و تعادل و پیشرفت و ترقی کشور را ندارند بلکه دنبال تامین منافع خود از طرق مختلف در منطقه هستند.

وی گفت:کشورمان قابلیت‌های بسیاری در زمینه دسترسی به منابع نیروی انسانی جوان، هوشمندی در نیروی اجتماعی و همپنین متنوع بودن زیر ساخت‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی را داراست.

سرتیپ غفاری گفت:هرگز دشمنان نتوانسته اند خللی در امنیت و سربلندی کشورمان وارد سازند و شما با درس خواندن می‌توانید این مهم را تقویت کنید.

انتهای پیام/م
 

صحبت های ارشد نظامی ارتش در استان گلستان  در مورد روز دانش آموز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.