سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام:

رفع مشکلات مردم شکست دهنده توطئه‌های آمریکا است

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: رفع مشکلات مردم شکست دهنده توطئه‌های آمریکا است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ شادمهر کاظم زاده رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: اقدام انقلابی، اعمال مدیریت جهادی برای رفع مشکلات مردم و توجه به معیشت آنان از سوی مسئولان شکست دهنده توطئه‌های آمریکا است.

وی با اشاره به تهدید تحریمی آمریکا در 13 آبان اشاره کرد و افزود : استکبار ستیزی مردم ایران در 13 آبان ‌خنثی کننده تحریم‌های آمریکا است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آمریکا در 13 آبان مجدد شکست دیگری را متحمل می‌شود و چون سالروز تسخیر لانه جاسوسی این کشور است این بار در اقدام نسنجیده خود شکست دیگری را تجربه می‌کند و تحریم‌های کاغذی اش برای مردم ایران کف روی آب است.

وی ادامه داد : ایران و مردم ولایتمدار آن آنچنان به بصیرت رسیده‌اند که تحریم و تهدید برای آنان بی‌اثر و با تمام توان برای حفظ انقلاب اسلامی از جان نیز می‌گذرند و گواه این مدعا هزاران شهید ،جانباز و رزمنده‌ای است که امروز خون آنها پیام دهنده مقاومت و ایثارگری است.

کاظم زاده تهدید و جنگ روانی آمریکا برای خدشه بر اراده مردم را بی اثر دانست و یادآورشد: ملت ایران تحریم 40 ساله را تجربه کرده است و در این تحریم به استقلال اقتصادی ،فرهنگی و علمی رسیده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در دوره 40 ساله تحریم ها خاطر نشان کرد: مردم ایران در این تحریم‌ها تجربه آموخته و با اتکا به ظرفیت‌های درونی کشور، شعار « ما می‌توانیم » را محقق کرده‌اند.

انتهای پیام/ه

رفع مشکلات مردم شکست دهنده توطئه‌های آمریکا است

برچسب ها: اخبار مجلس ، 13 آبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.