سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل استاندارد ایلام:

۱۴۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه ایلام توسط استاندارد انجام شد

مدیر کل استاندارد ایلام گفت: در سال جاری یک هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه ایلام توسط استاندارد انجام شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ مهناز همتی مدیر کل استاندارد ایلام اعلام کرد : در ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۱۱ پرونده کاربرد علامت استاندارد صادر شده که این نشان از آن است که نظارت کافی بر روی تولیدات و محصولات استان بوده و تضمین کیفیت و ارتقای کیفیت کالا که به دست مصرف کننده باشد بررسی های لازم روی آن انجام گرفته است.

وی افزود : همچنین در بحث صحت علامت استاندارد و تضمین کیفیت محصولات تولیدی استان بالغ بر ۲۷۰ بازرسی از واحدهای تولیدی و تاسیسات و نیز دیگر تجهیزات انجام شده است.

همتی اظهار کرد: در بحث بازرسی مراکز عرضه نیز بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ بازرسی انجام گرفته و محصولاتی که از دیگر استان ها وارد می شود موظف هستیم که در سطح بازار استان این کنترل انجام شود و نسبت به این که استاندارد و کیفیت لازم را دارند بر این موضوع نیز نظارت کافی را داریم.

مدیرکا استاندارد استان ایلام تاکید کرد : همچنین برای توانمندسازی واحدهای تولیدی و مدیران کنترل کیفیت که در واحدهای تولیدی حضور دارند بالغ بر ۶ هزار نفر ساعت آموزش انجام لازم انجام شده است که بتوانیم این مدیران کنترل کیفیت را به استانداردهای روز مجهز کنیک.

همتی ادامه داد: برای کنترل محصولاتی که در مرز مهران خارج می شود باید تلاش عمیق تری نسبت به تولیدات استان داشته باشیم.

 انتهای پیام/ه

نظارت بر بازار استان ایلام

برچسب ها: استاندارد ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.