سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشانی: مسئولان باید پاسخگوی افت بدنی بازیکنان پرسپولیس باشند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان باید در مورد برنامه دیدار‌های پی در پی که برای تیم پرسپولیس چیده شده است، پاسخگو باشند.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،گفت: امیدوارم نتیجه 2 بر صفر که به نفع حریف ژاپنی به پایان رسید در ورزشگاه آزادی جبران شود، چرا که هر اتفاقی ممکن است به وقوع بپیوندد و ما نیز آرزو می کنیم تا تیم کاشیما آنتلرز را شکست داده و به قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 دست یابیم.

بعد مسافت، تاثیر منفی روی وضعیت جسمی و روحی بازیکنان گذاشته بود

کاشانی ادامه داد: میزان مسابقات میان ایران و ژاپن سبب شده است  تا تاثیر منفی از لحاظ  جسمی و روحی روی بازیکنان تیممان داشته باشد و سبب اختلال در روند فعالیت آن ها شود. بازیکنان تیم پرسپولیس در نیمه اول، وضعیت خوبی داشتند، اما در نیمه دوم بی مهری داور از روند مثبت تیممان کاست.

تیم پرسپولیس باید در شرایط سخت دیدار برگشت 3 گل به حریف بزند

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: باید در دیدار برگشت 3 گل برای پیروزی به حریفمان بزنیم. برای به ثمر رساندن این تعداد گل بی شک باید برنامه بسیار خوبی از لحاظ تمرینی و سایر امور برای دیدار برگشت در نظر بگیریم. من به شخصه قوای مورد نیاز برای رسیدن به قهرمانی را در بازیکنان تیممان  می بینم. آن ها می توانند واقعیت توانایی قهرمانی شان را در دیدار برگشت به حقیقت تبدیل کنند.

مسئولان باید پاسخگوی افت بدنی بازیکنان پرسپولیس باشند

کاشانی در ادامه داد: مسئولان باید برای برنامه دیدارهای پی در پی که برای تیم پرسپولیس چیده شده است و مجال را برای موفقیت تیم پرسپولیس تنگ می کند، پاسخگو باشند.با این حال تمامی مسائل به دیدار برگشت میان 2 تیم در ورزشگاه آزادی بستگی دارد و می توانیم به قهرمانی دست یابیم.


بیشتر بخوانید:

حسینی: هواداران برای یک روز بزرگ در ورزشگاه آزادی آماده شوند

پخش دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران - کاشیما ژاپن در مدارس

اقدام جالب هواداران ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
بدون بازی قهرمان سوپر جام شدند دوست دارند بدون بازی قهرمان لیگ هم بشوند