سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درفشی‌پور: با کسب مدال رقابت‌های جهانی کاراته یک گام به المپیک توکیو نزدیک می‌شوم

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: رقابت‌های اسپانیا نخستین تجربه جهانی من است و سعی می‌کنم با کسب مدال یک گام به المپیک توکیو نزدیک شوم.

هامون درفشی پور ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: از دی ماه سال قبل به منظور حضور در لیگ‌های جهانی و مسابقات آسیایی در اردوی تیم ملی حاضر شدیم و رقابت های قهرمانی جهان اسپانیا آخرین رقابت‌های سال ۲۰۱۸ است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ما تلاش می‌کنیم با نهایت آمادگی در این مسابقات حاضر شویم.

او ادامه داد: پیش از این رقابت‌ها در لیگ‌های جهانی حاضر شدم و توانستم روی سکو هم قرار گیرم، اما رقابت‌های قهرمانی جهان اولین تجربه من است و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا با حضور در فینال و کسب مدال بتوانم امتیاز این مسابقات را کسب کنم تا یک گام به المپیک توکیو نزدیک‌تر شوم.

درفشی پور افزود: المپیک ۲۰۲۰ توکیو نخستین حضور کاراته است و با توجه به اینکه مسابقات اسپانیا آخرین رقابت جهانی قبل از المپیک است هر کاراته کاری که بتواند مدال کسب کند نصف مسیر کسب سهمیه را طی کرده است و تمام هدف من هم همین است که با مدال اسپانیا بتوانم رنکینگم را ارتقا دهم و به هدفم که کسب سهمیه المپیک است برسم.

ملی پوش کاراته در ادامه عنوان کرد: هیچ حریفی را نمی‌توان در رقابت‌های جهانی دست کم گرفت و حتی رقبای گمنام ما می‌توانند در روز بازی خطر ساز عمل کنند. اما روی کاغذ در وزن من حریفانی از کشور‌های انگلیس، فرانسه و برزیل رقبای عنوان دار و قوی تری هستند که برای رسیدن به مدال مسابقات باید از سد آن‌ها عبور کنم.


بیشتر بخوانید:پورشیب: به جز قهرمانی جهان، به هیچ عنوان دیگری فکر نمی‌کنیم

روحانی: کاراته توانایی مدال آوری در المپیک توکیو را دارد

صافی: حریف جدی در قاره آسیا برای کاراته ایران وجود ندارد/ کاراته می‌تواند عصای دست ورزش ایران باشد

برگزاری تمرین تیم ملی کاراته مردان پیش از اعزام به رقابت های جهانی


انتهای پیام/

اظهارات درفشی پور درباره مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.