سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه فرار راننده در حادثه سقوط جرثقیل! +فیلم

یک راننده موفق شد لحظاتی پیش از واژگون شدن جرثقیل از آن خارج شده و جان خود را نجات دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که فرار راننده یک جرثقیل را لحظاتی پیش از واژگون شدن آن نشان می دهد تبدیل به یکی از ویدئوهای پربیننده در شبکه های اجتماعی این کشور شده است. در این حادثه این راننده که متوجه برهم خوردن تعادل جرثقیل شده بود توانست لحظاتی پیش از سقوط از آن به بیرون بپرد. در  ویدئویی که منتشر شده  است مشاهده می شود این راننده با خوش شانسی موفق می شود قبل از سقوط چرثقیل از داخل کابین خارج شده و جان خود را نجات دهد.

این راننده در حال کار با جرثقیل در دامنه تپه ای در اطراف شهر "شی یان" چین بود که ناگهان جرثقیل از بالای  این تپه به پایین سقوط کرد. پس از این حادثه راننده جرثقیل که دچار جراحت های سطحی و خفیف شده بود به بیمارستان منتقل شد. بنا به گزارش رسانه های محلی انجام غیرصحیح عملیات توسط راننده موجب بروز اشکال در تعادل جرثقیل و در نتیجه واژگونی آن شد. این حادثه در تاریخ 26 اکتبر امسال در اطراف شهر " شی یان" در استان هبئی واقع در مرکز چین رخ داد.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که سقوط جرثقیل در کشور چین خبرساز می شود. سال پیش نیز سقوط یک جرثقیل غول پیکر در یکی از خیابان های استان " ژوزای" چین حادثه ساز شد. یک راننده 29 ساله که با خودروی آئودی خود در حال رفتن به محل کارش بود در این حادثه از مرگ حتمی گریخت. ویدئویی که منتشر شده بود نشان می داد که این جرثقیل ناگهان روی سقف این خودرو فرود آمد. افراد و رهگذرانی که در نزدیکی محل حادثه حضور داشتند به کمک این مرد شتافتند و او را از داخل خودروی آئودی که مچاله شده بود بیرون کشیدند.

انتهای پیام/

فرار راننده لحظاتی پیش از واژگونی جرثقیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
صدای اون مجری خونسرده هم اینجا هست