سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان روستای دریاس مهاباد سر کلاس درس حاضر شدند

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: دانش آموزان مدارس روستای دریاس این شهرستان پس از یک هفته تعطیلی امروز "شنبه" سر کلاس‌های درس حاضر شدند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛جلال یوسف نژاد مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: بازگشایی مدارس این روستا بنا بر تصمیم و دستور ستاد بحران این شهرستان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: این تصمیم شب گذشته به دهیاری روستا ابلاغ شد تا اولیای دانش آموزان را از بازگشایی مدارس مطلع کند و معلمان نیز امروز در کلاس‌های درس حاضر شدند.

وی یادآور شد: مدارس روستای «دریاس» پس از شیوع مسمومیت در بین اهالی روستا از روز شنبه، پنجم آبان تا به امروز، ۱۲ آبان به مدت یک هفته تعطیل بود.

وی در خصوص برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش آموزان نیز گفت: آموزش و پرورش به زودی برنامه‌هایی به صورت کلاس‌های فوق العاده برای جبران درس‌های دانش آموزان مدارس این روستا برگزار می‌کند.

هفته گذشته تعدادی از اهالی روستای دریاس از توابع بخش مرکزی مهاباد به دلیل مسمومیت و درد‌های گوارشی به مراکز درمانی و بیمارستان مراجعه کردند.

براساس آخرین آمار‌های اعلام شده در مجموع ۴۳۰ نفر از اهالی این روستا با علایم مسمومیت از جمله اسهال و مشکلات گوارشی به مراکز درمانی مهاباد مراجعه کرده بودند.

 

انتهای پیام/م

 

مشکل آب  روستای دریاس حل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.