سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیریت بحران خوزستان در خصوص فعالیت سامانه بارش‌زا هشدار داد

اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به ورود یک سامانه باران‌ زا به استان از امروز هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیریت بحران خوزستان اطلاعیه خطاب به فرمانداران استان در خصوص ورود یک سامانه باران زا به استان از امروز صادر نمود.

در این اطلاعیه آمده است: "با توجه به اطلاعیه شماره 24 روز گذشته اداره‌کل هواشناسی خوزستان در خصوص ورود یک سامانه باران‌زا به استان خوزستان از اوایل وقت شنبه تا اواخر هفته و ابتدا افزایش ابر، سپس بارش‌های پراکنده و رعد و برق به ویژه در ارتفاعات در روزهای شنبه و یکشنبه (12 و 13 آبان) و تقویت سامانه ناپایدار از روز دوشنبه (14 آبان) تا اواخر هفته و وقوع بارندگی‌های فراگیر، رعد و برق، بعضا ریزش تگرگ و احتمال ریزش برف در ارتفاعات و وزش تندباد لحظه‌ای در استان و بیش ترین شدت بارش‌ها طی اوایل روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود. با توجه به حجم بارندگی‌ها در این ایام انتظار آبگرفتگی معابر و طغیان مسیل‌ها به ویژه در مناطق شمالی، غربی، جنوب غرب و بعضا مرکزی استان وجود دارد. همچنین مواج بودن شمال خلیج فارس از روز شنبه تا اواخر هفته پیش‌بینی می‌شود.

خواهشمند است دستور فرمایید ضمن آماده‌باش کامل واحدهای تابعه سطح استان، نسبت به اطلاع‌رسانی لازم و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثار حوادث احتمالی اقدام لازم انجام و گزارش اقدامات به عمل آمده را به این اداره کل ارسال نمایید."

انتهای پیام/گ

هشدار مدیریت بحران درخصوص آبگرفتگی معابر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.