سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش محتاطانه کاشیما ژاپن - پرسپولیس ایران در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما در فینال لیگ قهرمانان آسیا با نمایشی محتاطانه از سوی ۲ تیم همراه بود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در دیدار رفت مرحله فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز (شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه کاشیماساکر مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن قرار گرفت.

با وجود میزبانی شاگردان اویوا در این بازی پرسپولیس این دیدار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۳ می‌توانست روی ارسال بشار رسن و ضربه علی علیپور به گل برسد، اما ضربه این مهاجم به صورت مدافع حریف برخورد کرد و راهی کرنر شد، اما شاگردان برانکو اعتقاد داشتند توپ به دست بازیکن ژاپنی برخورد کرده است. با این حال در تصاویر تلویزیونی صحت این موضوع رد شد. لحظاتی بعد هم ضربه ایستگاهی احمد نوراللهی با واکنش سون تائه کئون از زیر طاق دروازه کاشیما بیرون کشیده شد.

خطرناک‌ترین موقیت تیم میزبان در نیمه اول با ضربه خطرناک سوزوکی در دقیقه ۲۵ به دست آمد که این شوت با اختلاف از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه پرسپولیس راهی اوت شد. دقیقه ۳۱ هم تکل عالی شجاع خلیل زاده روی پای سرجینهو فرصت گلزنی را از کاشیما گرفت.

در کل ۲ تیم در نیمه اول بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند و استرس شاگردان اویوا و برانکو فرصت نمایش‌های تهاجمی را هم از آنهاگرفت. ضمن اینکه سوت‌های مانینگ، داور چینی این بازی هم تا حدی به سمت کاشیما متمایل بود و او ۲، ۳ باری خطا‌های مسلم بازیکنان میزبان روی نفرات پرسپولیس را نگرفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.