سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال سریع بیماران به مراکز خدمات درمانی با اجرای طرح MCMC

مدیرمرکز پایش مراقبت درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح MCMC برای انتقال هرچه سریع‌تر بیماران به مراکز خدمات درمانی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهران غلامی مدیرمرکز پایش مراقبت درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه مرکز پایش مراقبت درمانی از ستاد هدایت قدیمی به مرکز تخصصی و جدید ارتقا یافته است گفت: بر اساس دستور وزارت بهداشت این طرح از مرداد ماه سال گذشته با اجرای ۵رکن، اعزام به صورت تیمی و ثبت اطلاعات در کامپیوتر، کسب اطلاعات از بیمار، انجام اقدامات کلینیکی و انتقال به بیمارستان تخصصی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه افراد در این مرکز به صورت سه شفیت به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند، افزود:این مرکز به صورت ۲۴ساعته با داشتن کارشناسان، پزشکان و ماما برای مادران پرخطر فعالیت می‌کند.

مدیرمرکز پایش مراقبت درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:در پذیرش مادران باردار پرخطر، امر مداخله، اعزام، پذیرش، ارتباط با همکاران انجام شده تا عوارض برای مادران کمتر پیش بیاید.

وی افزود:در صورتی که بیمار نیاز به درمان تخصصی‌تر داشته باشد، در کمترین زمان به مراکز درمانی با امکانات مطلوب‌تر اعزام می‌شود.

انتهای پیام//آ. ف
 

اجرای طرح MCMC، خدمت به بیماران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.