سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی:

یکی از مهم ترین مسیرهای استراتژیک شهیدان ، مبارزه با مستکبرین است

مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا(ع) گفت:یادواره شهدا به ما این نهیب را می زند که ما مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار یوسفعلی زاده مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا، خراسان رضوی با حضور در آیین سالگرد شهادت سردار سمائی گفت: سردار سمائی فردی گوشه نشین نبود و در کسوت یک بسیجی به دنبال آرمان مقدس خود رفت و به آن رسید و این همان وظیفه شناسی است.

وی افزود: یادواره شهدا به ما این نهیب را می زند که ما مدیون خون شهدا هستیم و باید عمل و سلاح آنان را به دوش بکشیم و یاد آنان را زنده بداریم.

مشاور عالی فرماندهی سپاه امام رضا، خراسان رضوی با بیان اینکه شهادت  محصول جهاد در راه خدا  است گفت: جهاد یعنی مبارزه با نفس، دشمن متجاوز و مبارزه با دشمنی که پشت نقاب نفاق، خود را پنهان کرده است.

یوسفعلی زاده افزود: راه روشن انقلاب نه تنها با شیطنت دشمن خاموش نشده است بلکه به برکت خون شهدا و هدایت پیامبرگونه امام خمینی و مقام معظم رهبری این راه ادامه دارد و می تواند با قدرت و عزت ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه شیطان  بزرگ  در کمین انقلاب است؛ ادامه داد: یکی از دغدغه های مهم شهدا این بوده است که ما عهد شکنی نکرده و درراه انقلاب کم نیاوریم و ما باید مراقبت کنیم که پا روی خون شهدا نگذاریم.

انتهای پیام// م.م
 

برگزاری یادواره شهید سمائی در مه ولات

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.