سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله لفظی ترامپ به دموکرات‌ها در سخنرانی انتخاباتی‌اش در ویرجینیای غربی

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتش در ایالت ویرجینیای غربی با دیگر رسانه‌ها و دموکرات‌ها را هدف حملات لفظی خود قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره در جمع طرفداران حزب جمهوری‌خواه در ایالت ویرجینیای غربی با دیگر رسانه‌ها و دموکرات‌ها را هدف حملات لفظی خود قرار داد.

او در سخنانش گفت: این انتخابات مشخص خواهد کرد که آیا ما چشم‌اندازی فوق‌العاده را که شروع کرده‌ایم ادامه بدهیم  یا خیر. هیچکس نمی‌تواند اتفاقات رخ داده را باور کند. این انتخابات مشخص خواهد کرد که این روند ادامه یابد یا اینکه به دموکرات‌های افراطی این اجازه داده شود تا کنترل کنگره را در دست بگیرند و توپ ویرانگر بزرگی را به سمت اقتصاد کشورمان و آینده آن پرت کنند. 

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه نطق‌های پوپولیستی خود با حمله به دموکرات‌ها و با اشاره به رنگ آبی که نماد دموکرات‌ها است، گفت: موج برابر است با موج جرم و جنایت. ما این روز‌ها دیگر چندان درباره موج آبی نمی‌شنویم. آیا می‌شنویم؟ بله یادمان می‌آید که چندماه پیش از موج آبی سخنی مطرح بود. این روز (روز انتخابات) روز جالب توجهی برای دولت خواهد بود. انتخابات (ریاست‌جمهوری) دو سال پیش را به خاطر دارید؟ آن روز افراد بسیار زیادی از اتفاق رخ داده خوشحال بودند، اما عده‌ای بودند که چندان خوشحال نبودند. آن‌ها مثل بچه‌ها گریه می‌کردند. ما بار دیگر آمریکا را کشوری با عظمت خواهیم کرد.

ترامپ در ادامه اظهاراتش با عالی توصیف کردن وضع اقتصاد کشورش، بار دیگر رسانه‌ها را هدف حملاتش قرار داد و گفت: وضع اقتصادی کشورمان باورنکردنی است. شما (طرفداران حزب جمهوری‌خواه) بهتر از هرکس دیگری این مسئله را می‌دانید و این مسئله را در دوران مسئولیت فرماندار عالی این ایالت تجربه کرده‌اید. ما می‌خواهیم کاری کنیم که بازگشت آمریکا به دوران عظمتش استمرار داشته باشد. ما حالا با حداکثر سرعت در حال حرکت به سمت جلو هستیم آنهم به گونه‌ای که هیچکس فکر نمی‌کرد. آن‌ها (با اشاره به دوربین رسانه‌ها) فکر نمی‌کردند این کار امکان‌پذیر باشد. آن‌ها فکر نمی‌کردند این کار امکان‌پذیر باشد. 

او در ادامه گفت: آمریکا حالا بهترین وضع اقتصادی را در تاریخ این کشور تجربه می‌کند. ما می‌خواهیم این وضع ادامه پیدا کند. دوساعت پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فقط در یک ماه اخیر دویست و پنجاه هزار فرصت شغلی ایجاد شده است. این تعداد فقط در یک ماه یعنی ماه اکتبر ایجاد شده است. حدود نیمی از نیروی کاری آمریکا به سرکار بازگشته است. از زمان برگزاری انتخابات (ریاست جمهوری) ما چهار میلیون و پانصد هزار فرصت شغلی ایجاد کرده‌ایم. این رقم باورنکردنی است. اگر بنده این رقم را در زمان رقابت‌های انتخاباتی می‌گفتم همه آن‌ها (رسانه‌ها) بسیار مرا تحت فشار قرار می‌دادند. آن‌ها می‌گفتند پینوکیو، نمی‌دانی از چه حرف می‌زنی! بیخیال!

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر از عملکرد دولتش تقدیر کرد و افزود: بنده چهار میلیون و سیصد هزار آمریکایی را از برنامه کوپن‌های غذا رها کرده‌ام. میزان بیکاری به پایین‌ترین رقم در بیش از پنجاه سال اخیر رسیده است. شمار آمریکایی‌های شاغل در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری است. به این جمله فکر کنید. در حال حاضر شماری آمریکایی شاغل بیش از هر زمان دیگری در تاریخ کشورمان است. این وضع چقدر عالی است! با این وضع، چگونه در مناظره با چپی‌ها (دموکراتها) بازنده خواهیم شد! چگونه در مناظره با فردی بازنده خواهیم شد که بگوید ما فرصت‌های شغلی بیشتری ایجاد خواهیم کرد! واقعیت این است که در حال حاضر شمار آمریکایی‌های شاغل بیش از هر زمان دیگری در تاریخ کشورمان است.  وقتی چنین وضعی وجود دارد ما چگونه در مناظره‌ها بازنده خواهیم شد!

انتهای پیام/

اظهارات ترامپ در جمع هوادارانش در ایالت ویرجینیای غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.