سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان راهداری اعلام کرد:

جابه جایی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر اربعین با ۴۰ هزار سرویس جاده ای

حسن نیا گفت:بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با انجام ۴۰هزار سرویس در مسیر رفت‌وبرگشت،۱میلیون و ۵۰۰ هزار زائر اربعین را جابجا کرده است .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری اظهار داشت :بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با به‌کارگیری دوازده هزار اتوبوس با انجام ۴۰ هزار سرویس در مسیر رفت‌وبرگشت بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار زائر اربعین را جابجا کرده است .

وی افزود:از تمام توان ۱۲ هزار ناوگان حمل‌ونقل عمومی در جابه‌جایی این تعداد زوار استفاده‌ شده است و طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۶۰۰ هزار نفر زائر از مرزهای مهران، شلمچه و چذابه وارد کشور شده‌اند که از این تعداد، ۲۴۰ هزار نفر در قالب ۷ هزار سرویس توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافر جابه‌جاشده‌اند.

حسن‌نیا ضمن تشکر از رانندگان تلاشگر و شرکت‌های حمل‌ونقل عمومی در جابه‌جایی این تعداد مسافر اظهار داشت : از اول ماه صفرتا کنون درمجموع تعداد زائران ورودی و خروجی از مرز مهران ۶۱ درصد، مرز شلمچه ۲۷ درصد و مرز چذابه ۱۲ درصد بوده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت : کلیه ناوگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با تمام توان آماده ارائه خدمات به زوار هستند .

بر اساس این گزارش در طول یک سال گذشته برای تأمین شرایط ایمن عبور و مرور و تسهیل حرکت وسایل نقلیه در کریدورهای منتهی به مرزهای عبور زوار اربعین اقدامات نگهداری جاری و دوره‌ای راه ازجمله لکه‌گیری و اجرای روکش آسفالت، اجرای خط‌کشی، نصب علائم و ایمن‌سازی حاشیه راه‌ها اجرای روشنایی نقطه‌ای و موضعی در نواحی مور نیاز توسط عوامل راهداری انجام‌شده و ۴۰ کیلومتر از محور ایلام به مهران به بزرگراه تبدیل‌شده است .

 

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.