سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده چالوس لغزنده است و یک ساعت دیگر یکطرفه می‌شود

رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، در حال حاضر ترافیک هم اکنون در جاده چالوس نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه هم اکنون جاده چالوس به دلیل بارش باران لغزنده و مه گرفته گزارش شده است، افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه ساعت ۱۵ از کرج به مرزن آباد ممنوع شد و یک ساعت دیگر حدود ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز محدوده پارک جنگلی به دلیل بارش باران و لغزندگی جاده نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک هم اکنون در جاده سوادکوه پرحجم و روان است و سطح جاده به دلیل بارش باران لغزنده است.
وی با بیان اینکه جاده سوادکوه محدوده گدوگ هم اکنون بارش باران و مه گرفتگی گزارش شده است افزود: امروز دو مورد تصادف و واژگونی خودرو در جاده هراز و سوادکوه محدوده گدوگ رخ داد.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های کیاسر، محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با توجه به استقرار سامانه بارشی و سرد در استان و بارش برف و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران نیز با اشاره به تداوم بارش پراکنده باران در استان گفت: اواخر امشب به تدریج از میزان ناپایداری جوی در استان کاسته می‌شود.

وی افزود: با فعالیت سامانه بارشی شبانه روز گذشته در مازندران، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه‌های اصلی هواشناسی نوشهر، پل سفید و بابلسر به ترتیب ۲۶، ۲۲ و ۱۵ میلی متر و در ایستگاه‌های باران سنجی بلیران آمل، ورزامحله محمودآباد و چمستان نور ۵۳، ۴۸ و ۴۴ میلی متر ثبت شد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

ترافیک در برخی جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.