سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهر بنجار:

راهپیمایی ۱۳ آبان آمریکا را نا امیدتر از قبل می‌کند/آمریکا ۴۰ سال دست از توطئه بر نداشت

امام جمعه شهر بنجار گفت: روز ۱۳ آبان مردم ما پرشورتر و باشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام پارسا امام جمعه شهر بنجار در خطبه‌های این هفته گفت: ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است، که ثمره خون ان شهدا و مبارزات پیروزی نهضت و انقلاب شد.

وی افزود: از زیر سلطه امریکا و انگلیس رهایی پیدا کردیم و طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی آمریکا دست از توطئه برنداشته و ملت ایران تحریم‌ها و مشکلات را تبدیل به فرصت کرده و قدرت اول منطقه شده است.

امام جمعه بنجار افزود: روز ۱۳ آبان مردم ما پرشورتر و باشکوه‌تر از گذشته در راهپیمایی شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان مستکبران عالم خواهند زد.

وی گفت: پیام حضور مردم در این راهپیمائی، ناامیدی امریکا از ملت ایران خواهد بود و مردم ما ثابت کردند که در مواقع حساس وارد صحنه خواهند شد و با تبعیت از حضرت آقا و مراجع عظام، مایه خفت و خواری دشمنان خواهند شد.

حجت الاسلام پارسا تصریح کرد: رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام مجتبی ع. و امام رضا (ع) که در روز‌های آخر ماه صفر هست فرصتی مناسب برای الگو برداری از زندگی این بزرگواران هست که سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کنیم و درس شجاعت و ایثار و گذشت و فداکاری و غیرت و مردانگی را بیاموزیم و بدانیم که در راه دین باید سختی و مشکلات را تحمل کنیم تا به سر منزل مقصود و هدف خود برسیم.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه بنجار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.