سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش گرفتن یک سوله در میدان هرندی تهران/ شنیده شدن صدای چندین انفجار از داخل سوله

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از آتش سوزی یک سوله در محدوده دروازه غار خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ساعت 13:24یک آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در خیابان هرندی به سامانه 125سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله 6ایستگاه به همراه خودروی حامل تحهیزات تنفسی، نیروهای کمکی و نیروهای ستاد بحران از شهرداری منطقه 12 تهران به محل اعزام شد.

وی افزود: در محل مشاهده شد که یک انبار به وسعت هزار و 500 متر مربع دچار آتش سوزی شده است. در ابتدا اعلام شده بود که این محل انبار مواد غذایی است، اما با حضور آتش نشانها در محل مشاهده شد که انفجارهای کوچک قوطی های اسپری رخ می دهد.
ملکی گفت: اطراف این انبار کالا منازل مسکونی وجود داشت و آتش نشان ها ازچند محل شروع به خاموش کردن آتش کردند.

وی افزود: متاسفانه سقف این انبار نیز مانند بسیاری از انبارهای دیگر از شیروانی های قدیمی و ناایمن ساخته شده بود که با افزایش حرارت سقف تخریب و به روی اجناس موجود در انبار ریخته بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشان ها توانستند به سرعت آتش را خاموش و از سرایت به منازل مسکونی خودداری کنند و در حال حاضر در حال لکه گیری هستند.

وی افزود: با توجه به پرتاب شدن قوطی های اسپری به منازل اطراف و شکسته شدن شیشه آنها، تعدادی از این منازل برای افزایش ایمنی تخلیه شد. در حال حاضر خطر برطرف شده و هیچ مورد مصدومیتی هم گزارش نشده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.