سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار لطفی خبر داد؛

دستگیری مجرم سابقه دار با تیراندازی به لاستیک خودرو در محله نیروی هوایی

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری مجرم سابقه دار توسط ماموران آگاهی پایتخت در محله نیروی هوایی خبر داد.

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام این خبر که تیراندازی شب گذشته در محدوده نیروی هوایی به واسطه دستگیری یکی از مجرمان سابقه دار بوده است، گفت: ساعت یک بامداد روز جمعه مورخ ۹۷/۰۸/۱۱ واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محدوده میدان امام حسین(ع) به یک دستگاه خودرو پراید نقره‌ای مشکوک شد که با بررسی ارکان هویتی خودرو مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت بوده و در مورخ ۹۷/۰۸/۵ در محدوده خانی آباد نو سرقت شده است.

وی اظهار کرد: ماموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ به راننده پراید دستور ایست داده، اما وی بدون توجه به دستور ایست پلیس با افزایش سرعت و حرکت در کوچه پس کوچه‌های فرعی قصد فرار داشت .

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: طی این تعقیب و گریز ماموران در مرحله اول و با رعایت قانون بکارگیری سلاح و شیک بیش از سه تیر هوایی سعی در متوقف کردن خودرو داشتند، اما راننده پراید مسروقه ضمن حرکت در خلاف جهت خودرو‌ها در خیابان‌های یک طرفه و ایجاد تصادف با خودرو‌های عبوری با وارد کردن خسارت به دیگر خودرو‌ها همچنان به فرار خود ادامه داد.

وی افزود: نهایتا ماموران با شلیک چندین گلوله به سمت چرخ‌های خودرو مورد نظر، سه لاستیک پراید را مورد هدف قرار داده و پس از گذشت نزدیک به یک ساعت تعقیب و گریز، خودرو پراید مسروقه را در محدوده ۳۰ متری نیروی هوایی متوقف کرده و راننده ۲۵ ساله پراید را دستگیر کردند.

سردار لطفی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که راننده پراید مسروقه از مجرمان سابقه دار در زمینه سرقت به ویژه سرقت خودرو بوده که به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ جهت انجام تحقیقات و شناسایی دیگر جرائم ارتکابی در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.