سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری جهرمی در کنفرانس ITU جهان را به استفاده صلح آمیز از فناوری اطلاعات فراخواند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنرانی خود در کنفرانس سران مختار ITU جهان را به مراقبت از ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان ابزار صلح فراخواند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنفرانس سران مختار ITU در دوبی سخنرانی کرد.

وی که در جمع وزرای ارتباطات کشورهای مختلف سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه ارتباطات و فناوری اطلاعات ابزاری برای خلق ثروت است، گفت: در بعضی موارد، صنایع مولد ثروت به عنوان ابزار جنگ افروزی بکار گرفته شده‌اند.

آذری جهرمی اظهار کرد: باید مراقبت کنیم که ارتباطات و فناوری اطلاعات کماکان ابزار صلح باقی بماند و به وسیله ای برای هژمونی و یکجانبه‌گرایی برخی کشورها تبدیل نشود.

بنابه این گزارش، دیروز (پنجشنبه) نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری اجلاس ITU در دوبی با وزرای ارتباطات آذربایجان، اندونزی و ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.

وی محور این دیدارها را پیگیری توافق های گذشته در زمینه توسعه همکاری ها در حوزه اقتصاد دیجیتال دانست و ضمن اعلام شرکت ایران در حوزه های فضایی، کسب و کارهای نوپا و امنیت سایبری در نمایشگاه باکوتل، از حضور وزیر ارتباطات اندونزی در ایران و همچنین نشست چندجانبه همسایه های شمالی در باکو به منظور ایجاد منطقه قوی تر در حوزه ICT خبر داد.


بیشتر بخوانید: حضور ایران در رویداد باکوتل آذربایجان در حوزه‌های فضایی، کسب‌وکارهای نوپا و امنیت سایبری 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.