سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حواشی ختم همسر یکی از اتحادملتی‌ها مطرح شد؛

رد شدن صدرنشینی آخوندی در میان نظرسنجی شورای شهری‌ها/یک بام و دو هوای وزیر سابق ناکارآمد راه درباره شهرداری تهران

مراسم ترحیم همسر محمد نعیمی پور از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران ظهر امروز درحالی برگزار شد که با حواشی از جنس مدیریت شهری و انتخاب گزینه‌ای مناسب برای شهرداری تهران همراه بود.


به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم ترحیم «مرحومه فاطمه غفاری» همسر محمد نعیمی پور از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران ظهر امروز (جمعه 11 آبان ماه ) با حضور چهره های سیاسی در مسجد نور واقع در خیابان فاطمی برگزار شد.

در این مراسم چهره هایی مانند سید مصطفی تاجزاده، احمد حکیمی پور، علی ربیعی، بیژن زنگنه، حجت الاسلام سید محمود دعایی بیژن زنگنه وزیر نفت، محمود حجتی وزیر کشاورزی، سعید حجاریان، حجت الاسلام عبدالله نوری، محمدعلی افشانی شهردار تهران، حجت الاسلام سید هادی خامنه‌ای، حجت نظری عضو شورای مرکزی اعتماد ملی، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران، مصطفی تاج‌زاده، حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری،علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت، مصطفی معین، محمد توسلی دبیر کل حزب نهضت آزادی، حجت الاسلام ابطحی، علی ربیعی حضور داشتند.

شایان ذکر است یکی از حواشی مهمی این ختم، بحث و بررسی درباره کاندیدا‌های شهرداری تهران بود. تقریبا حضور اعضای شورای شهر فعلی و شورای شهر سابق حضور داشتند و خبرنگاران نیز زمزمه‌ها درباره اسامی مطرح شده برای نامزدهای ساختمان بهشت را سوژه خبری خود کردند.

مطرح شدن نام وزیرراه مستعفی دولت برای حضور در ساختمان بهشت این روز‌ها به نقل مباحث خبری تبدیل شده است تا جایی که سالاری، یکی از اعضای شورای شهر تهران با بیان اینکه آخوندی یکی از یکی گزینه‌های جدی شورای شهر پنجم برای شهرداری تهران است.

وی در بخشی از سخنان صدرنشینی آخوندی به عنوان اولین گزینه شورای شهری‌ها برای صدارت در شهرداری تهران را رد کرد و خاطرنشان کرد: اصلا بحث نظرسنجی نبوده است. هر یک از اعضای شورای شهر می‌توانسته ۵ نفر را عنوان گزینه شهرداری معرفی کنند که در این میان تعداد اعضایی که آقای آخوندی را انتخاب کردند، بیشتر بوده است.

اگرچه آخوندی همچنان با شنیدن نام تمایلش به عنوان گزینه اصلی شورای شهری‌ها برای شهرداری تهران از خبرنگاران روی برگرداند، اما به نظر می‌رسد در پشت پرده ماجرا به گونه دیگری در حال رقم خوردن است و وزیر سابق ناکارآمد راه و شهرسازی در هفته گذشته با میزبانی شورای شهری‌ها در خانه وارطان برای حضور در ساختمان بهشت تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.