سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش محسوس دمای هوا در اردبیل؛ بارش برف در ارتفاعات

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از کاهش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل خبر داد و گفت: از اواخر امروز در ارتفاعات استان شاهد بارش برف خواهیم بود.

علی دولتی‌مهر، مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل اظهار داشت: سامانه هوای سرد که از روز چهارشنبه وارد منطقه شده و استان را تحت تاثیر قرار داده طی پنجشنبه به کاهش 10 درجه‌ای دمای هوا منجر شد که این سامانه نهایتا طی امروز (جمعه) سبب کاهش 2 الی چند درجه‌ای دمای هوا در نقاط مختلف استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ادامه فعالیت این سامانه بارشی از اواخر روز جمعه شاهد بارش برف در ارتفاعات و برخی گردنه‌های استان خواهیم بود، افزود: بارش باران به صورت پراکنده از روز گذشته در استان آغاز شده است که طی روز جمعه نیز در برخی از مناطق استان به ویژه مناطق منتهی به گیلان شاهد بارش باران به صورت پراکنده و با سرعت بیشتری در برخی از ساعات روز خواهیم بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: سرعت بارش در مناطقی همچون نمین، عنبران، فرودگاه اردبیل، خلخال، شاهرود و شهرستان اردبیل بالا خواهد بود که آبگرفتگی معابر در ساعاتی از روز دور از انتظار نیست.

دولتی‌مهر گفت: همچنین به سبب بارش شدید باران در مناطق منتهی به استان گیلان و مه‌گرفتگی در کوهستانها و گردنه‌ها آبگرفتگی معابر و همچنین کاهش دید در گردنه‌ها دور از انتظار نیست که در این زمینه از تمامی رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی و گردنه‌ها دارند خواهشمند است تا نکات ایمنی را در تردد از محورهای مواصلاتی استان به جهت لغزندگی سطح جاده‌ها، مه‌گرفتگی و احتمال بارش برف به خوبی رعایت کنند.

انتهای پیام/س

از اواخر امروز در ارتفاعات استان شاهد بارش برف خواهیم بود

برچسب ها: بارش برف ، آبگرفتگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.