سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بازديد از 278 تالار و باغ تالار در اصفهان

رئيس پليس امنيت عمومی استان اصفهان از اجرای طرح بازديد و كنترل تعداد 278 واحد تالار و باغ تالار ها ‌در شهر اصفهان خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمد حسن اسماعيلي" رئيس پليس امنيت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: در پي وصول گزارش های مردمی و نارضايتی عموم شهروندان از تبدیل باغ ها و اراضی کشاورزی در حاشيه شهر و تبديل اين امکان به کاربري تجاري ، اداره نظارت بر اماکن عمومی طی بازرسی از این اماکن را اجرا کرد.

وی با اشاره به بازدید و کنترل فعالیت 278 واحد تالار و باغ تالار در اصفهان ادامه داد: طرحي ضربتی سرکشی از اين مراکز اجرا شد که برای 18 واحد اخطار پلمپ ، 55 واحد تعهد و 3 واحد نیز پلمپ شد .

این مقام انتظامی بیان داشت: عدم رعايت ضوابط انتظامي ، عرضه و ارائه اقلام ممنوعه بهداشتي همچون قليان و بعضا نگهداري برخي از اقلام ممنوعه از مواد تخلفات واحدهای صنفی است.

سرهنگ اسماعيلي در ادامه بيان داشت : تغيير کاربري اراضي کشاورزي به تجاري و افزايش ساخت و ساز هاي غير مجاز در اطراف اصفهان زمينه ساز آسيب هاي جدي به محيط زيست و خسارات غير قابل جبران در حوزه امنيت اجتماعي و ايجاد حاشيه نشيني در مجاورت شهر خواهد شد.

رئيس پليس امنيت عمومی استان اصفهان با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.