سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی: استقلال را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ مستحق پیروزی بودیم

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: پس از شکست مقابل استقلال، این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و امروز موفق شدیم.

ابراهیم صادقی هافبک تیم فوتبال سایپا  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: بازی بسیار خوبی را برابر تیم فوتبال استقلال تهران برگزار کردیم و  تیم ما مستحق برد بود و در حالی که یک بازیکن کمتر از بازیکن حریف داشتیم اما توانستیم این تیم را شکست دهیم.

صادقی افزود: ما حتی می توانستیم در 90 دقیقه کار این تیم را تمام کنیم. اگر به یاد داشته باشید ، در دیدار گذشته برابر تیم استقلال تهران گفته بودم که ما سعی می کنیم تا از باخت برابر این تیم درس گرفته و از آن در جام حذفی استفاده کنیم تا در نهایت امسال بتوانیم به قهرمانی این مسابقات دست یابیم.

هافبک تیم سایپا بیان کرد: آنالیز بهتری را نسبت به بازی قبلی برابر تیم فوتبال استقلال تهران داشتیم و بازیکنان تیممان در این دیدار زحمت بسیاری را برای شکست حریف کشیدند. آن ها با یک یار کمتر به گونه ای بازی کردند که می توانستند حریف را ببرند و در 90 دقیقه شکست دهند. با این حال ما توانستیم حریف خود را در استادیوم آزادی شکست دهیم که این واقعا کار سختی است. بی شک به دنبال آن خواهیم بود تا در جام حذفی قهرمان شده و در لیگ برتر نیز نتایج بسیار خوبی را کسب کنیم.

جام حذفی برای سرمربیمان اهمیت بسیاری دارد

بازیکن تیم سایپا ادامه داد: دایی اهمیت زیادی برای جام حذفی قائل است، می خواهیم قهرمان این مسابقات شویم. روی نیمکت تیم ما بازیکنان جوانی نشسته اند و آن ها می توانند در طول سالیان کمک ویژه ای را به تیم سایپا کنند.

امیدوارم ترابی در باشگاه جدیدش موفق باشد

صادقی در پایان گفت: مهدی ترابی از بازیکنان پایه تیم سایپا بوده و در این تیم رشد کرده و به موفقیت های فراوانی رسیده است. او تلاش کرد و به تیم ملی فوتبال کشورمان نیز راه یافت و امیدوارم در باشگاه جدیدش ، پرسپولیس تهران موفق بوده و آینده خوبی را داشته باشد.


بیشتر بخوانید:

سارفو: داور نمی‌خواست کارت را در جیبش بگذارد و اخراجم کرد!

ترابی: از اینکه در شکست استقلال سهیم بودم خوشحالم

دشتی: با غیرت بازیکنان توانستیم استقلال را ببریم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.