سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشتی: با غیرت بازیکنان توانستیم استقلال را ببریم

بازیکن تیم سایپا گفت: بازیکنان تیممان بسیار خوب بودند و با دل و جانشان برای تیم زحمت کشیدند و توانستیم این بازی را ببریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دشتی بازیکن تیم فوتبال سایپا بعد از برد مقابل استقلال تهران در چارچوب رقابت های جام حذفی گفت: بازیکنان تیممان بسیار خوب بودند و با دل و جانشان برای  تیم زحمت کشیدند. با غیرت بازیکنان توانستیم این بازی را ببریم.

او در مورد اینکه حتی بعد از اینکه 10 نفره شدند اما دست از حمله کردن برنداشتند گفت: هجومی بازی کردن تیم ما حتی بعد از 10 نفره شدن به دستور سرمربی تیم بود. در تیممان بازیکنان خوبی داریم، جوانانی که برای اینکه بتوانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند با یکدیگر مجبور به رقابت هستند.

دشتی در مورد این بازی ادامه داد: قبل از اینکه 10 نفره شویم هدفمان این بود که بازی را در 90 دقیقه تمام کنیم اما در ادامه شرایط تغییر کرد و موقعیت های خوبی هم توانستیم به دست بیاریم که با بد شانسی تبدیل به گل نشد. اگر توپی که به تیر زدیم گل می شد می توانستیم بازی را در 90 دقیقه تمام کنیم . خوشحالیم که در نهایت توانستیم در این بازی برنده باشیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

او در مورد صحنه ای که استقلالی ها اعتقاد به خطای هند و پنالتی داشتند گفت: دست علی یاری بسته بود و خطای هند نبود. باز هم باید کارشناسان تصمیم بگیرند. در 3-4 صحنه در پشت محوطه جریمه روی من خطا شد که داور نگرفت. نمیشود گفت داور به ضرر استقلال سوت زد.

دشتی در مورد قهرمانی در جام حذفی و بازی بعدی سایپا در لیگ گفت:  سعی خودمان را برای قهرمانی در جام حذفی می کنیم. 2 روز زمان داریم تا استراحت کنیم و بعد از آن بازی با تیم فوتبال سپاهان را خواهیم داشت. 


 بیشتر بخوانید:

اولین گل گرو براى استقلالى‌ها

خطير: بازى مقابل سايپا بسيار حساس است

حاشیه های پیش از دیدار استقلال و سایپا + تصاویر


انتهای پیام/

صحبت های دشتی بعد از برد مقابل استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.