سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه فضاسازی کشورهای اروپایی علیه ایران؛

نروژ سفیر ایران را احضار کرد

وزارت امور خارجه نروژ در حمایت از ادعاهای دانمارک علیه کشورمان، سفیر ایران در اسلو را احضار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت امور خارجه نروژ در حمایت از ادعاهای بی‌اساس دانمارک علیه کشورمان، محمد حسین حبیب‌الله‌زاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسلو، را احضار کرد.

به نقل از واشنگتن پست، وزیر خارجه نروژ دلیل احضار حبیب‌الله‌زاده را گفتگو درباره ادعاهای دانمارک علیه ایران عنوان کرد و افزود به سفیر ایران اطلاع داده است که نروژ با نگرانی بسیار اتهامات دانمارک را پیگیری می‌کند.

وزارت امور خارجه دانمارک سه شنبه گذشته در جریان فضاسازی جدید اروپایی‌ها علیه کشورمان، بدون ارائه هیچ مستنداتی ایران را به تلاش برای انجام یک عملیات ترور در خاک این کشور متهم کرد. این وزارتخانه در بیانیه‌ای که با استقبال سریع آمریکا مواجه شد ادعا کرد که دستگاه اطلاعاتی ایران در پی ترور مسئول شاخه گروهک تروریستی الاحوازیه در دانمارک بوده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
مطمین باشید اینها مقدمه چینی برای خروج آنها از برجام است تا به بهانه تروریست نشان دادن ایران زیر قولشان بزنندو تعهداتشان را فراموش کنند.
اینها دنباله رو آمریکا هستند
بعد ما ساده لوحانه چشم به اینها بسته ایم.
عقل کل
۰۰:۳۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
خیلی هم بعید نیست بالاخره ما هم باید انتقام کارهای تروریستی الاحوازیه رو بگیریم ولی اینکه رییس الاحوازیه که یک گروه تروریستی رو حمایت و رهبری میکنه زیر نظر دولت دانمارک واسه خودش راحت تو این کشور زندگی میکنه و دستگیر نمیشه جالب تر اینه که دانمارک واسش محافظ هم گذاشته