سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد از طریق سامانه سنجش و پذیرش اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نتایج تکمیل ظرفیت رشته های پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد.

انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد که با حواشی زیادی مواجه بود و تعداد بسیاری از داوطلبان را دچار مشکلاتی کرده بود برای بار دیگر باز شد و داوطلبان حضور در دانشگاه آزاد کار انتخاب  رشته خود را انجام دادند.

داوطلبان رشته های پزشکی که کار انتخاب رشته و تکمیل ظرفیت را انجام داده بودند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد می‌توانند از نتیجه قبولی خود باخبر شوند.

پذیرفته شدگان این مرحله می‌توانند در روز‌های ۱۲ الی ۱۴ آبان ماه به واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی که در آن پذیرفته شده اند، مراجعه کنند؛ عدم مراجعه پذیرفته شدگان در زمان‌های اعلام شده به منزله انصراف خواهد بود.

انتهای پیام/

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
زهرا
۱۱:۲۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
یعنی چی الان تکلیف ما چیه؟!منم ثبت نام کردم شهریه ریختم حالا میگن بیا انصراف بده!!مسخره کردن مارو..روحو روانمونو بهم ریختن ..ما چه گناهی کردیم که پارتی نداریم..حتی تو فرصت دوباره انتخاب رشته نذاشتن شرکت کنم..ولی خیلیا که رتبشون ازم بدتر بود انتخاب رشته کردنو قبول شدن..ولی من تو خونم نشستم!!این عدالتی بود که میگفتن؟!!توروخدا یکی پیگیری کنه
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
واقعا چرا امسال این جوری کردن!!!! پشت پرده چی بود. برادر من هم اسمش تو سایت نبود. برادرم این چند وقت از استرس نتونست هیچی بخونه برای سال بعد.
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
جالبه دانشگاه آزاد هنوز کارنامه اعلام قبولی شهریور و مهر را منتشر نکرده!!!!! اونوقت کارنامه ابان را یکروزه منتشر میکنه!!!!!! این یعنی چه اتفاقاتی پشت پرده افتاده!!!!!
آقا مشکل ما حل نشده ما جزو ثبت نامهای دانشگاه آزاد هستیم!!!!!
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
الان کی ضمانت میکنع کع اینبار هم شبیع اون دفعه نشع
بع خدا این دیگع ربطی بع دلار و تحریم ندارع
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
دانشگاه آزاد، امسال جوانان را ناامید کرد و با روح و روان و آبروی خانواده ها بازی کرد. معلوم نیست با این کارهاشون چه هدفی را دنبال میکنن؟!!!! هنوز مشکل خیلیها حل نشده!!!! همانهایی که ثبت نام شدند و شهریه پرداخت کردن.
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
مشکل همچنان باقی است ما که در رشته داروسازی عادی دانشکده علوم دارویی تهران ثبت نام کردیم و شهریه پرداخت کردیم حتی در ظرفیت خودگردان هم قبول نشدیم!!!!!! ما که بزور تانک و ... ثبت نام نکرده بودیم به ما اعلام کرده بودند قبول شدیم ثبت نام کردیم. حالا چه میشه؟اصلا معلوم نیست چه تعداد و چه کسانی پذیرفته شدند!!!!