سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ریاست حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار؛

یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان غربی تشکیل شد

یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان غربی به ریاست رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور جعفرصادق اسکندری دبیر و سایر اعضا در محل استانداری تشکیل گردید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: طبق هما هنگیهای صورت گرفته فی مابین اعضای محترم ستاد تنظیم بازار استان اقدامات شایان ذکری در بحث بازرسی و نظارت بر نحوه خرید و توزیع و فروش کالاهای اساسی توزیع روغن نباتی، برنج و گوشت گرم توسط فروشگاه های بزرگ صورت گرفته است و این نظارت به صورت روزانه و مستمر و بدون تعطیلی انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی امور پشتیبانی دام سازمان جهاد کشاورزی استان، در طی یک ماه گذشته 6 محموله به مقدار 63 تن گوشت گرم گوسفندی وارد و با قیمت مصوب 37500 تومان در سطح استان در فروشگاه های زنجیره ای و شرکت تعاونی های مصرف ادارات توزیع شد که باعث کاهش 10 تا 15 درصدی قیمت گوشت گرم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی 285 تن گوشت منجمد در بازه زمانی دو ماهه توزیع شده و 80 تن نیز سهمیه جدید استانی می باشد و نیز با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی، سازمان جهاد کشاورزی با نظر کمیته کنترل و نظارت نسبت به توزیع 50 تن گوشت منجمد جهت مصارف نذورات، موکب ها و مصارف عمومی و 50 تن مابقی جهت نیازمندی های موسسات آموزشی اقدام نموده است.

وی افزود: در خصوص توزیع لاستیک بین رانندگان ماشین آلات سنگین استان از تعداد 8148 حلقه لاستیک دریافتی استان تعداد 6434 حلقه توزیع شده است.

اسکندری اظهار داشت: در 15 روز دوم مهر سالجاری بیش از 6300 بازرسی از واحدهای (تولیدی، توزیعی و خدماتی) در سطح عرضه صورت گرفته که در طی این بازرسی ها 479 فقره پرونده تخلف با 485 عنوان تخلف به ارزش بیش از 80 میلیارد تومان پرونده تشکیل گردید و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد

وی افزود: عمده گزارش کالایی به ترتیب مربوط به انواع نان، روغن نباتی و خواروبار و نیز عمده گزارش خدمات به ترتیب مربوط به رستوران های غذاخوری و مشاورین املاک می باشد.

در ادامه جلسه هرکدام از اعضای کارگروه تنظیم بازار گزارشاتی در خصوص نحوه اقدامات صورت گرفته در راستای بهبودی وضعیت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را ارائه نمودند.

انتهای پیام/ع

جلسه ستاد تنظیم بازار

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.