سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

قیمت تمام شده خوردو و دلالی در بازار دو عامل گرانی این محصول

وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت تمام شده خودرو در زمان تولید و وجود دلالی‌های بازار را از جمله دلایل گرانی قیمت خودرو دانست.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گرانی قیمت خودرو گفت: در اینجا دو بحث مطرح می‌شود؛ نخست قیمت تمام شده خود خودرو است که در زمان تولید باید اقدامات لازم در این مورد انجام شود تا قیمت خودرو گران تمام نشود.

رحمانی افزود: بحث دیگر واسطه‌ها و دلالی‌های بازار است که در اینجا خودروسازان خود باید تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی تصریح کرد: وزارت خانه صنعت هم باید نظارت کافی را در رفع و حل این مشکلات داشته باشد و یقیقا در این مورد پیگیری‌ها و برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۲ آبان ۱۳۹۷
ظلم خودروسازها به مردم کمتر از ظلم استکبار جهانی نیست
ایرانی
۲۲:۴۳ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
برادر عزیز اگه خودروساز رو حمایت نکنید حتما اونا به فکر کیفیت وقیمت پایین میفتند تازمانی که دولت ازونا حمایت میکنه ومردم براش مهم نیستند همین اش وهمین کاسست پس فکر کنم قرار نیست کسی به فکرز مردم باشه به خدا هیچ کدوم از مدیران ومسولان کشور پراید وامثال اونو سوار نمیشن پس درد مردمو درک نمی کنند نمی دونند یه بدبخت بیچاره چن سال باید واسه یه پراید قسط بده اونم با قیمت دوبرابر واقعیش .!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
۱۸:۲۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
نظارتی هم که نداریم

خدا‌به داد‌مردم برسد
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
تعرفه واردات را ازاد کنید . مگه چی میشه خودرو وارد بشه . پراید 5 تومن می ارزد نه 35 تومن
جواد
۱۱:۰۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
ایران خودرو و سایپا خودشون ماشین رو دست دلال میدن ضمنا مردم ماشین رو از کارخونه گرون میخرن ایران خودرو و سایپا باید به خاطر گران فروشی محاکمه بشن
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
تو قرن حاضر تولید و پیشرفت ما در صنعت خودرو شده پراید انهم با این قیمت !!!