سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان:

برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در همدان

دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: سومین مرحله از مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قاسم ربیعیان دبیر هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در همدان اظهار داشت: سومین مرحله از مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور به میزبانی استان همدان ‌در پیست موتورسواری شهید مفتح شهر همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۱۴۰ ورزشکار، مربی، سرپرست و مکانیک برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند و مسابقات از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۱ آبان ماه در پیست موتورسواری مفتح همدان آغاز خواهد شد.

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان‌همدان بابیان اینکه شرایط خوبی در پیست موتورسواری و اتومبیلرانی شهید مفتح همدان ایجادشده است، گفت: در راستای تأمین زیرساخت‌های این رشته در استان‌همدان قدم‌های مثبتی برداشته‌شده است.

ربیعیان عنوان کرد: ساماندهی بسیار خوبی در پیست شهید مفتح همدان صورت گرفته و علاقه‌مندان به این رشته می‌توانند از امکانات پیست استفاده کنند.

وی بابیان اینکه این دو رشته انرژی و هیجان جوانان را مدیریت می‌کند و به‌نوعی تخلیه کننده هیجان سرعت در جوانان است، عنوان کرد: از راهنمایی و رانندگی در زمینه تردد موتورسیکلت‌های ورزشی تا پیست درخواست داریم همکاری بیشتری با ورزشکاران هیئت داشته باشد.

انتهای پیام/

مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور در همدان برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.