سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد خبر داد؛

عضویت ۵ هزار نفر در اتحادیه انجمن اسلامی

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد با اشاره به عضویت ۵ هزار نفر در اتحادیه انجمن اسلامی در استان گفت:۱۲ شهرستان نیز تحت پوشش اتحادیه انجمن اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حسین میر شریف مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تنها نهادی است که به طور مستقیم زیر نظر مقام معظم رهبری با عنوان هم خودتان اسلامی شوید و هم دیگران را اسلامی کنید، اداره می‌شود.

میرشریف با اشاره به اینکه ۱۲ شهرستان تحت پوشش اتحادیه انجمن اسلامی استان هستند افزود: در مجموع ۵ هزار نفر عضو اتحادیه انجمن اسلامی استان هستند.

وی گفت: در بین دانش آموزان متوسطه اول بحث مربی محوری مطرح است که برنامه‌ها و اهداف از سوی مربی مدرسه بیان می‌شود و دانش آموزان طرح و برنامه ای را اجرایی می‌کنند اما در دبیرستان‌های دوره دوم، دانش آموز محور هستند و آنها هم طرح و برنامه ارائه داده و به مرحله اجرا می‌رسانند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان با توجه به فرارسیدن روز دانش آموز دیدار با مقام معظم رهبری، برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب، پرپایی موکب انصار المهدی ، راهپیمایی ۱۳ آبان و همایش استکبار ستیزی از برنامه های متنوعی در این ایام  است.

انتهای پیام/ی

۵ هزار نفر در اتحادیه انجمن اسلامی استان یزد عضو هستند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.