سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان:

تداوم وزش باد شدید و گرد و خاک تا هفته آینده در سیستان /احتمال اختلال در تردد جاده‌ای

کارشناس هواشناسی سیستان وبلوچستان گفت: وزش باد در منطقه سیستان از عصر امروز پنجشنبه تشدید شده و به تدریج تا شنبه هفته آینده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،علی ملاشاهی وزش باد در شمال این استان ازعصر امروز پنجشنبه تشدید و به تدریج تا شنبه هفته آینده سرعت آن در برخی نقاط به بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

ملاشاهی افزود: وزش باد شدید در نقاط مستعد توفان گرد و خاک سبب کاهش شدید دید افقی، کیفیت هوا و اختلال در تردد‌های جاده‌ای می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این در نوار شرقی سیستان و بلوچستان از میرجاوه تا گواتر در چابهار و همچنین در مرز غربی استان از منطقه شورگز تا شهر زرآباد وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید می‌شود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در این مدت در سایر نقاط استان افزایش غبار انتظار می‌رود.

وی با اشاره به وضعیت دمای هوای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: برای چهارمین روز متوالی راسک در جنوب شرق این استان با دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور در شبانه روز گذشته شد.

ملاشاهی ادامه داد: پس از راسک، قصرقند در جنوب سیستان و بلوچستان نیز با دمای ۳۴.۳ درجه سلسیوس دومین شهر گرم کشور شد.

وی با بیان اینکه صبح امروز دمای هوای زاهدان با ۶ درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۶.۳ درجه سلسیوس رسید، افزود: امروز زاهدان خنک‌ترین شهر سیستان و بلوچستان شد و احتمال دارد تا شنبه دمای هوای آن به محدوده صفر درجه نزدیک شود.

انتهای پیام/ف

وزش باد در سیستان از عصر امروز پنجشنبه تشدید می‌شود

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.