سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شایسته: جوایز، انگیزه تنیسورها را برای حضور در دیویس کاپ بالا برده است

رئیس فدراسیون تنیس گفت: هیئت رئیسه جوایزی برای تنیسورها در نظر گرفته است که همین اتفاق انگیزه آن ها را برای حضور در دیویس کاپ بالا برده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس در گفت و گو با رادیو پیرامون برنامه آماده سازی تیم های ملی تنیس برای مسابقات دیویس کاپ اظهار کرد: از هفته چهارم آبان ماه آماده سازی بازیکنان تیم ملی زیر نظر سعید احمدوند، سرمربی تیم ملی آغاز خواهد شد که شامل اردوهای داخلی و اعزام به مسابقات بین المللی است.ضمن این که توجه جدی به بحث جوان گرایی نیز خواهیم داشت.

شایسته ادامه داد: بازیکنان ما با همراهی خانواده های خود و هیئت های استانی در مسابقات بین المللی شرکت می کنند که از نقاط قوتی است که اتفاق افتاده است. با توجه به مصوبه هیئت رئیسه جوایزی هم برای بازیکنانی که به مرحله بالاتر مسابقات بین المللی صعود کنند، تعیین شده که تاکنون پرداخت هم شده است. این اتفاق انگیزه ای شده است تا بازیکنان در این رقابت ها شرکت کنند.

او تصریح کرد: جلسات خوبی با چند حامی مالی داشتیم تا این افراد حامی متمرکز هر بازیکن باشند. اگر این مذاکرات به ثمر برسد، اتفاق خوبی برای آینده تنیس کشور خواهد افتاد.

رئیس فدراسیون تنیس بیان کرد: برای میزبانی مسابقات بین المللی درخواست داده ایم و آماده هستیم که با شروع زمان بررسی درخواست ها، پیگیر میزبانی مسابقات در کشور باشیم.

شایسته درباره انتخاب حریف تمرینی برای ملی پوشان گفت: قصد داریم برای تیم بانوان و آقایان تعدادی حریف تمرینی از کشورهای شمالی مثل ازبکستان در تمرینات و اردو استفاده کنیم.

او خاطر نشان کرد: در طول حدود ۸ سال گذشته ۹۸ دوره مسابقه بین المللی در کشور برگزار شد که اتفاق خوبی بوده است. امیدواریم شرایطی ایجاد شود که مسابقات فیوچرز را نیز با قوت و قدرت بیشتری برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات شایسته درباره وضعیت تنیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.