سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل بیش از یازده هزار پرونده تعزیرات حکومتی در کرمانشاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۱ هزار پرونده در یکسال گذشته در بحث کالا و خدمات به تعزیرات وارد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در نشست خبری آمار عملکرد تعزیرات حکومتی در یکسال گذشته گفت:۱۷۸۶ پرونده نیز در بحث قاچاق کالا و ارز در تعزیرات تشکیل شده که ۱۷۵۲ از این تعداد مختومه شده است.

وی بیان کرد:در بحث بهداشت و درمان نیز ۵۶۳ پرونده تشکیل شد و ۵۸۸ پرونده مختومه شده است.

 جودکی گفت: در یک سال گذشته   در تعزیرات حکومتی کرمانشاه  متخلفان  پرونده های  بهداشت و درمان  2میلیارد و 160 میلیون و 779 هزار ریال  محکوم شدند.

وی ادامه داد: بیشترین  تخلف در حوزه خدمات و کالا  عدم درج قیمت است  و گران فروشی و کم فروشی  در  جز تخلفات بعدی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از دستگیری سرشاخه‌های اصلی دلالی ارز در استان خبر داد و گفت: دادرسی در این اداره بدون هزینه است و پرونده‌های کالای قاچاق در مدت یکماه منجر به صدور حکم قطعی می شود و ۹۹.۴۰ درصد پرونده های ورودی به تعزیرات در یکسال اخیر مختومه اعلام شده است.

جودکی همچنین از تشکیل ۷۰ پرونده احتکار در استان خبر داد و افزود: از شروع طرح مقابله با احتکار عمده موارد کشف شده شامل برنج، لاستیک، لوازم خانگی، قطعات یدکی خودرو بوده است.

وی در پایان با اعلام شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ رسیدگی به شکایات اداره کل تعزیرات حکومتی از شهروندان خواست تخلفاتی را که مشاهده می کنند به این شماره پیامک کنند.

انتهای پیام/ز

عدم درج قیمت بیشترین تخلف  در استان کرمانشاه

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.