سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل در برخی نمایشگاه های گردشگری حضور می یابد

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از حضور این استان در برخی نمایشگاه های گردشگری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،صغری فرشی، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز با اعلام این خبر تصریح کرد: به منظور معرفی جاذبه ها اردبیل در نمایشگاه های گردشگری حضور می یابد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری جشنواره کوچ عشایر در سطح بین المللی نیز در دست مطالعه است و در نظر داریم رویدادهای گردشگری با مبلغ اندک و کیفی برگزار شده و در سطح ملی و بین المللی معرفی شود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یکی دیگر از برنامه های اولویت دار این معاونت را استانداردسازی مراکز اقامتی عنوان کرد.

فرشی گفت: بازدید از مراکز اقامتی برنامه ریزی شده و در انجام بازدید ها با برون سپاری از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می شود.

وی به برنامه ریزی جهت تشکیل انجمن صنفی مراکز پذیرایی بین راهی اشاره و تاکید کرد: به منظور پیشبرد برنامه ها کمیته تخصصی گردشگری  نیز ماهانه جلساتی را تشکیل می دهد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بخشی از برنامه ها را توسعه اقامتگاه های بوم گردی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

معرفی جاذبه ها اردبیل در نمایشگاه های گردشگری

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.