سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجاب نوعی خود مراقبتی است

فرمانده انتظامی شهرستان بم حجاب را نوعی خودمراقبتی و حفظ ارزش‌های اسلامی را یک وظیفه همگانی در راستای رشد و توسعه امنیت فردی و اجتماعی در جامعه برشمرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: حجاب به عنوان یکی از آموزه‌های اصلی دین مبین اسلام هم برای زن و هم برای مرد تعیین شده و امروزه بخش وسیعی از تلاش بیگانه از طریق تهاجم نرم به کمرنگ کردن همین ارزش و دیگر مسائل مرتبط با دین و مذهب اختصاص یافته است.

وی افزود: در همه ادوار تاریخی حفظ و پایبندی به ارزش‌های اسلامی مهمترین آرمان ملت مسلمان ایران بوده و در راه دستیابی به آن شهدای بسیاری نیز تقدیم شده است.

وی تصریح کرد: گاهی خود افراد با رفتار نابجا و پوشش نامناسب در بروز مسائل منجر به جرم و نا امنی دخیل هستند که این قبیل مسائل با تقید به ارزش‌ها و خودمراقبتی زمینه بروز کمتری خواهند داشت.

وی بیان کرد: گاهی نحوه پوشش و ظاهر شدن افراد در جامعه و همچنین نوع معاشرت‌ها موجب اظهارنظر‌های نادرست می‌گردد از این رو دوستیابی و معاشرت‌ها به دلیل تاثیرپذیری شدید افراد در سنین نوجوانی نیاز به دقت و توجه خاص دارد.


انتهای پیام/س

 

حفظ ارزش‌های اسلامی را یک وظیفه همگانی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.