سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تداوم فعالیت سامانه بارشی برای امروز و فردا/دما در نواحی شمالی کشور کاهش می‌یابد

با نفوذ جریان‌های شمالی به سواحل دریای خزر و تداوم فعالیت سامانه بارشی برای امروز و فردا بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی،با نفوذ جریان های شمالی به سواحل دریای خزر،روزهای پنجشنبه و جمعه بارش باران و وزش باد در سواحل غربی دریای خزر،اردبیل،شمال آذربایجان شرقی،خراسان شمالی،شمال خراسان رضوی،ارتفاعات البرز در استان های قزوین، البرز و تهران پیش بینی می شود.
 
بیشینه بارش،پنجشنبه و جمعه در گیلان و مازندران خواهد بود. روز جمعه بارش در ارتفاعات تهران،البرز،مازندران و سمنان به شکل برف رخ خواهد داد.
 
 با توجه به نفوذ هوای سرد،دمای هوا روز پنجشنبه در استان های گیلان و اردبیل تا 6 الی 8 درجه و روز جمعه در استان مازندران بین 4 الی 6 درجه کاهش یافته و این هوای سرد تا اواسط هفته آینده در این مناطق ماندگار خواهد بود. در بعد از ظهر پنجشنبه و روز جمعه شرق خلیج فارس،تنگه هرمز و دریای عمان و همچنین دریای خزر مواج پیش بینی می شود.
 
طی روز پنجشنبه برای پاره ای از مناطق خراسان جنوبی،شرق سیستان و بلوچستان،شرق کرمان و شرق هرمزگان وزش باد نسبتا شدید و احتمال گردوخاک و طی روز جمعه برای نوار شرقی و همچنین شرق هرمزگان وزش باد شدید و گردوخاک و در منطقه زابل توفان گردوخاک و در منطقه زابل توفان گردوخاک پیش بینی می شود.
 
در نهایت برای روز  شنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر انتظار خواهیم داشت.
 
 
 
انتهای پیام/
 

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 10 آبان ماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.