سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه صنعتی کرمانشاه میزبان مسابقات تیراندازی دانشجویان کشور

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت:مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در هفته اول آذرماه و با میزبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

 به گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  حسین پار، مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه  گفت:مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در هفته اول آذرماه و با میزبانی دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

حسین پار با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته‌ وحدت، اظهار داشت: این مسابقات بر اساس تقویم ورزشی سالیانه تربیت بدنی وزارت علوم و در بین دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موسسات آموزش عالی کشور در تاریخ ۱ تا ۴ آذرماه امسال و در دو بخش تنفگ و تپانچه بادی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار می‌شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه بیان کرد: باتوجه به موفقیت های دانشجویان این دانشگاه در رشته تیراندازی در سطح منطقه و کشور و وجود پتانسیل های مناسب، میزبانی این مسابقات  به دانشگاه صنعتی واگذار گردید.

حسین پار با اشاره به رویکرد تربیت بدنی دانشگاه در ترویج این رشته در بین دانشجویان، گفت: باتوجه به حمایت های ریاست، هیأت رئیسه محترم دانشگاه و همچنین حمایت های هیأت تیراندازی استان و نهادهای مرتبط امیدواریم شاهد برگزاری مطلوب این مسابقات باشیم.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مسابقات تیراندازی در کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.