سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل خانه‌های هلال در روستا‌های لرستان

مدیرعامل هلال احمر لرستان با اشاره به تشکیل خانه‌های هلال روستایی گفت: جهت پوشش ۱۰۰ درصدی استان این خانه‌ها در هفته پدافند غیرعامل تشکیل می‌شود و در مواقع بحران با نیرو‌های بومی آموزش دیده عملیات امدادو نجات استان را تکمیل کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صارم رضایی،مدیرعامل هلال احمر لرستان با اشاره به تشکیل خانه‌های هلال روستایی گفت: جهت پوشش ۱۰۰ درصدی استان این خانه‌ها در هفته پدافند غیرعامل تشکیل می‌شود و در مواقع بحران با نیرو‌های بومی آموزش دیده عملیات امدادو نجات استان را تکمیل کنیم.


 صارم رضایی  با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در هفته پدافند غیر عامل اظهار داشت: برگزاری مانور‌های امدادی و حفظ آمادگی جهت مقابله با حوادث احتمالی، برگزاری دو دوره آموزشی بهداشت محیط و روان و همچنین برپایی چادر‌های سلامت و دوره‌های کمک‌های اولیه از مهمترین اقدامات جمعیت هلال احمر است.

وی با اشاره به تشکیل خانه‌های هلال روستایی افزود: جهت پوشش ۱۰۰ درصدی استان این خانه‌ها در هفته پدافند غیرعامل تشکیل می‌شود و در مواقع بحران با نیرو‌های بومی آموزش دیده عملیات امدادو نجات استان را تکمیل کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان عنوان کرد: به مناسبت هفته پدافند غیر عامل نامه‌های اداری به عنوان پدافند غیرعامل مزین می‌شوند و همچنین جلسه پدافند غیر عامل در کلیه شعب استان و ستاد برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ب

 

خانه‌های هلال در روستا‌های لرستان تشکیل می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.