سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

دومین جشنواره قلم برگزار می‌شود

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برگزاری دومین جشنواره قلم برای سه گروه دانش آموزان، معلمان و خبرنگاران خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مهین منافی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: به منظور کیفیت بخشی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس آموزش از راه دور و در جهت پرورش خلاقیت و رشد ایده پردازی تفکرات کارآفرین و ترویج فرهنگ کارآفرینی دومین جشنواره قلم با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" و رویکرد تقویت و توسعه کارآفرینی با بهره گیری از فناوری‌های نوین برگزار می شود.

منافی اضافه کرد: این جشنواره متشکل از بخش‌های مختلف برای گروه‌های مختلف به شرح زیر برگزار خواهد شد: تجربیات و ایده‌های خلاقانه و طرح‌های کارآفرینی ویژه دانش آموزان، طراحی و تولید محتوا‌های جدید آموزشی و تألیف کتب ویژه معلمان و خاطرات ارزنده نگاره نویسی برای سه گروه دانش آموزان، معلمان و خانواده‌های دانش آموزان، ویژه خبرنگاران فعال در حوزه آموزش از راه دور.

وی اضافه کرد: در بخش نگاره نویسی علاقمندان می‌توانند با ثبت خاطرات مربوط به تاثیر مدارس آموزش از راه دور در زندگی فردی، اجتماعی افراد و موفقیت‌های پس از آن و چگونگی تاثیر شیوه آموزش از راه دور در کسب موفقیت ها، شرکت و متن خاطرات خود را نهایتا تا هزار کلمه به دبیرخانه جشنواره قلم ghalam.medu.ir ارسال کنند.

وی افزود: نو بودن طرح یا ایده کسب و کارارائه شده از مهمترین شاخص‌های داوری است همچنین کاربردی بودن و قابلیت اجرا داشتن، مبتنی بودن به پژوهش و یافته‌های علمی، استفاده از فناوری‌های نوین و انطباق با نیاز‌های محلی و بومی از سایر شاخص‌های داوری طرح‌های دانش آموزی است.

ثبت نام این جشنواره از اول آبان ماه ۱۳۹۷ لغایت ۳۰ دی ماه ۱۳۹۷ برای گروه دانش آموزان و معلمان ازطریق مدارس راه دور انجام خواهد گرفت و خانواده دانش آموزان و خبرنگاران جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی mosharekatha.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/م

برگزاری دومین جشنواره قلم در آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.