سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین مهلت نام نویسی در مسابقه ملی دانش آموزی خلاقیت ابن سینا

دانش‌آموزان پایه نهم و دوره متوسطه دوم دبیرستان تا ۲۵ آبان برای ثبت نام در مسابقه ملی خلاقیت ابن سینا فرصت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی جاجرمی زاده دبیر اجرایی مسابقه ملی خلاقیت ابن سینا گفت: دانش آموزان در قالب گروه‌های سه نفره می‌توانند با مراجعه به سامانه kapa.sums.ac.ir در نهمین دوره مسابقه کشوری خلاقیت ابن سینا ثبت نام کنند.

وی با بیان این که این مسابقه در دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: مرحله اول مسابقه به صورت غیر حضوری است و سوالات این مرحله از طریق سامانه کاپا در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد.

دبیر اجرایی این مسابقه اضافه کرد: گروه‌های شرکت کننده فرصت دارند تا با استفاده از هر منبع موجود که مهم‌ترین آن‌ها تفکر و تخیل خودشان است، نسبت به پاسخگویی به سوالات اقدام کنند.

جاجرمی زاده تصریح کرد: سوالاتی که توسط کمیته علمی گروه کاپا طراحی شده و هیچ جواب مشخصی برای آن‌ها وجود ندارد و برای پاسخ دادن نیازی به داشتن مهارت یا اطلاعات خاصی نیست.

وی با بیان این که پس از اتمام داوری پاسخ‌های دانش آموزان، از ۲۰ گروه برتر در مرحله اول برای شرکت در مرحله دوم که به صورت حضوری و به مدت ۳ روز در شیراز برگزار خواهد شد، گفت:: در مرحله دوم هم دانش آموزان با شرکت در مراحل مختلف عملی، خلاقیت و قدرت تفکر خود را به چالش می‌کشند.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از نحوه و شرایط ثبت نام به سامانه kapa.sums.ac.ir مراجعه کنند.

گروه کاپا (کاشفان استعداد، پرورشگران اندیشه) هر ساله مسابقه ملی خلاقیت ابن سینا را با هدف ایجاد و پرورش فرهنگ تفکر، خلاقیت، خردورزی و تخیل برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ن

مسابقه ملی دانش آموزی خلاقیت ابن سینا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.