سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان خاتم معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس امور مالیاتی شهرستان خاتم با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ منوچهر اسدی مدیرکل امور مالیاتی استان یزد در نشست تکریم و معارفه رئیس امور مالیاتی شهرستان خاتم گفت: مهمترین اقدامات سازمان امور مالیاتی  در راستای حمایت از تولید و اشتغال  است.

اسدی با اشاره به اینکه  اقتصاد شهرستان خاتم  برپایه کشاورزی و دامداری است افزود:  نگاه ما نگاه خدماتی به مردم این شهرستان است این شهرستان از لحاظ در آمدی بسیار ضعیف است و نباید افزایش پرداخت عوارض مالیاتی موجب فشار اقتصادی بر مردم این منطقه شود.

وی گفت: سازمان امور مالیاتی در سال‌های اخیر ضمن تلاش برای تحقق اهداف پیش‌بینی شده در بودجه‌های سنواتی، اقدامات مؤثری برای اصلاح و بازنگری فرآیندها، افزایش اعتماد مؤدیان، کاهش هزینه‌های تمکین و حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در چارچوب اختیارات و تکالیف قانونی خود، انجام داده است.

جواد میربهبودی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان خاتم نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه وابستگی در آمد اکثر مردم این شهرستان  کشاورزی و دامداری است خواستار حمایت و توجه بیشترمسئولان  در این زمینه شد.

درپایان با صدور حکمی از زحمات پاینده رئیس اسبق اداره امور مالیاتی شهرستان خاتم تقدیر و روحی پناه به عنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد.

انتهای پیام/ی

روحی پناه  رئیس جدید رئیس  امور مالیاتی  خاتم شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.