سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو مطرح کرد؛

برگزاری نشست‌های تعاملی دولت و بخش خصوصی در نمایشگاه صنعت برق

ببران گفت: برگزاری نشست‌های تعاملی بین دولت و بخش خصوصی به‌عنوان اقدام ابتکاری این وزارتخانه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو؛ صدیقه ببران، رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق با اشاره به ضرورت ایجاد بستر تعامل و ارتباط دوسویه بین دولت و بخش خصوصی اظهار کرد: در نخستین روز از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، نشست تعاملی وزیر نیرو با تشکل‌ها و فعالان بخش خصوصی صنعت برق با موضوع "چالش‌ها و راهکار‌های توسعه صنعت برق ایران" به منظور ایجاد تعامل بیشتر با این بخش برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو ادامه داد: در روز دوم این نمایشگاه، نشستی با عنوان "چالش‌ها و راهکار‌های تحقق اهداف صادراتی صنعت برق" با هدف رفع مشکلات و دستیابی به راهکار‌های نوین در توسعه صنعت برق با حضور توسط مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع برق و آب با حضور مدیران حوزه برق بخش دولتی و خصوصی، تشکل‌ها و سندیکای برق، برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:حضور ۶۸ شرکت خارجی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق


ببران با اشاره به تدارک برگزاری سه کارگاه تخصصی ویژه خبرنگاران با حضور اساتید دانشگاه و مدیران صنعت برق در این نمایشگاه گفت: به‌منظور افزایش سطح اطلاعات و آگاهی‌های رسانه‌ها و با هدف ایجاد سرمایه اجتماعی بین روزنامه‌نگاران تخصصی حوزه برق در کشور، کارگاه‌های آموزشی "انرژی‌های تجدیدپذیر و توسعه آن در ایران و جهان"، "آشنایی با مفاهیم تولید در صنعت برق" و "آشنایی با چالش‌های بخش توزیع برق" به‌ترتیب در روز‌های دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم آبان‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو همچنین از برگزاری نشست‌های خبری با حضور مدیران و مسئولان حوزه برق کشور در سطوح مختلف ملی و استانی به عنوان دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه برق خبر داد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران طی بازه زمانی یازدهم تا چهاردهم آبان‌ماه سال جاری با حضور ۴۸۳ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.