سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان شرکت در بخش داستان کوتاه جشنواره قرآن و عترت

فراخوان بخش داستان کوتاه جشنواره قرآن و عترت استان سمنان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیما رجبی معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: سی ام آذر ماه آخرین مهلت ارسال داستان کوتاه به دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت است.

وی افزود: استفاده از مضامین قرآنی در داستان و اشاره به آیات نورانی قرآن و نیز خلق داستان برگرفته از سیره اهل بیت (ع)، روایات و مناقب نقل شده از اهل بیت (ع) محورهای این جشنواره است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با قرآن و سیره اهل بیت (ع)، شناسایی و گرامیداشت پدیدآوردندگان آثار ادبی مذهبی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش های انسانی با زبان داستان عنوان کرد.

هر داستان نویس می تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه ارسال کند.

رجبی تصریح کرد: آثار ارسالی نباید در جشنواره های دیگر برگزیده و چاپ شده باشد و برای شرکت در جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد. رای نفر اول این جشنواره لوح تقدیر به همراه هشت میلیون ریال جایزه نقدی، نفر دوم لوح تقدیر و 6 میلیون و ٥٠٠ هزار ریال و برای مقام سوم لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال جایزه در نظر گرفته شده است.

نویسندگان و علاقه مندان شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی جشنواره به نشانی semnan.story@gmail.com و یا ارسال پستی اثر به نشانی سمنان، بلوار قدس ، مجتمع فرهنگی هنری کومش، دفتر موسسه شمسه ارسال کنند.
زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره دی ماه است.

انتهای پیام / گ

جزئیات فراخوان شرکت در بخش داستان کوتاه جشنواره قرآن و عترت 

برچسب ها: وزارت ارشاد ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.