سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته تربیت بدنی:

ارائه بیش از هزار مورد خدمات رایگان پزشکی ورزشی در آذربایجان غربی

رئیس هیئت پزشکی ورزشی آذربایجان غربی از ارائه بیش از هزار مورد خدمات رایگان پزشکی ورزشی در استان آذربایجان غربی به مردم و ورزشکاران خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛به منظور ارتقای سطح سلامت آحاد جامعه و تشویق و ترغیب مردم به ورزش همگانی ایستگاه رایگان سلامت و تندرستی با شعار "فدراسیون پزشکی ورزشی پشتیان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی" از ۲۶ مهرماه لغایت ۴ مهرماه در استان برپا شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان در این خصوص گفت: ایستگاه رایگان تندرستی به مدت ۹ روز در استان آذربایجان غربی اجرا شد که در طی آن، ۹ ایستگاه سلامت و تندرستی در اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان ارومیه، مجموعه غدیر اورمیه، مصلای ارومیه، پارک گوللر باغی ارومیه، منطقه صمدزاده ارومیه، نمایشگاه توانمندی‌های هیات‌های ورزشی آذربایجان غربی در ارومیه، جاده سلامت کوه سر ارومیه و سالن شهید محرم زاده ماکو با مشارکت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برپا گردید.

شهرام طایفه افزود: دراین طرح، ۱۰۱۰ مورد خدمات به عموم مردم و ورزشکاران توسط کادر پزشکی هیئت پزشکی ورزشی استان آذربایجان غربی ارائه شد.

وی تصریح کرد: در طرح ملی ایستگان رایگان تندرستی، خدماتی از جمله تست قند، کنترل فشار خون و مشاوره پزشکی ورزشی انجام شد.
 طایفه در خاتمه افزود: طی این نه روز ۸ تن از پرسنل هیئت پزشکی ورزشی استان خدمات تعریف شده را بصورت رایگان به مراجعه کنندگان ارائه نمودند.

انتهای پیام/م

 

ارائه خدمات پزشکی در هفته تربیت بدنی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.