سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه؛

برخی مسئولین تازه متوجه شده اند که آمریکا دشمن ماست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت:متاسفانه برخی مسئولین تازه بعد از ۴۰ سال متوجه شده اند آمریکا دشمن ماست

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازارومیه؛ سرهنگ کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در یادواره شهدای روستای قالقاچی ارومیه اظهار کرد: بدخواهان چندین هفته بود که سنگین‌ترین هجمه‌های تبلیغاتی را در فضای مجازی علیه وحدت ملت ایران و عراق و پیاده روی اربعین انجام می‌دادند تا این تجمع عظیم شکل نگیرد، اما این حماسه بار دیگر رقم خورد و دشمنان ناامید شدند.

وی افزود: یادتان هست زمانی که برای حفظ وجب به وجب خاک کشورمان در برابر رژیم بعث عراق حال مقاومت بودیم و در نوحه‌ها می‌خواندیم “کربلا کربلا ما داریم میاییم”، برخی باور نمی‌کردند روزی راه کربلا باز شود؟

علی نژاد تصریح کرد: خداوند پیروزی و نصرت خود را اینگونه عنایت می‌فرماید و پیروزی‌ها و گشایش‌های بزرگتر هم در راه است ان شاالله

وی در ادامه ابراز داشت: متاسفانه برخی مسئولین تازه بعد از ۴۰ سال متوجه شده اند آمریکا دشمن ماست و می‌گویند آمریکا شمشیر را بر علیه ما از رو بسته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه  یاد آور شد: به حول و قوه الهی جانمان را هم فدا می‌کنیم تا این انقلاب شکوهمند به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) وصل شود.
انتهای پیام/ح


برگزاری یادواره شهدای قالقاچی در ارومیه

برچسب ها: سپاه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.