سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: در مجمع سالیانه جودو مشخص می‌شود چه کسی حرف راست را می‌زند

رئیس فدراسیون جودو گفت: در مجمع سالیانه مشخص می‌شود که چه کسی حرف درست را می‌زند و چه کسی دروغ می‌گوید.

محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: روز دوشنبه در حاشیه مسابقات گرنداسلم جودو ابوظبی با رئیس فدراسیون جهانی جودو و همچنین رئیس اتحادیه آسیا درباره بحث کناره گیری ام به دلیل بازنشستگی صحبت کردم و تصمیم گرفتم که روز شنبه مجمع سالیانه را برگزار کنم تا نتایج مذاکرات و صحبت هایم را اعلام کنم.

او ادامه داد: درست است که در دستورکار جلسه درباره بحث بازنشستگی و نتیجه صحبت‌های من موضوعی مطرح نشده است، اما از این بابت مشکلی وجود ندارد و در روز مجمع درباره تمام مسائل فدراسیون صحبت می‌کنیم و تصمیم گیری خواهد شد.

درخشان درباره اینکه آیا می‌خواهد با تشکیل مجمع فدراسیون مانع از رفتن خود از سمت ریاست شود گفت: در روز برگزاری مجمع دروغگویان از راستگویان مشخص می‌شوند و من درباره تمام این مسائل روز شنبه صحبت می‌کنم و مشخص می‌شود این حاشیه‌ها تا چه اندازه صحت دارد.

رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد: هر ساله در مجمع به بررسی و ارزیابی عملکرد فدراسیون و هیئت‌ها می‌پردازیم و در جلسه روز شنبه نیز علاوه بر این موضوع، نتایج صحبت‌های من با رئیس فدراسیون جهانی نیز عنوان می‌شود.


بیشتر بخوانید:

استعفای گروهی کارمندان فدراسیون جودو تکذیب شد

درخشان: نامه استعفا خود را به وزارت ورزش و جوانان تحویل دادم

توفان تغییرات در فدراسیون های ورزشی/ آیا بازنشسته ها می روند ؟


انتهای پیام/

اظهارات درخشان درباره برگزاری مجمع سالیانه جودو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.