سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در میدان امام حسین(ع)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در میدان امام حسین(ع) با سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی عسگری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با یادآوری حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین در راهپیمایی اربعین اظهار کرد: گردهمایی مردم از ملیت‌های مختلف، نمایش کوچکی از حکومت امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به الگوگیری مردم ایران از فرهنگ عاشورایی افزود: انقلاب ما الگویی برای خاورمیانه و کشورهایی مثل لبنان، سوریه و بحرین است که در اصل برگرفته از مکتب عاشورایی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه آمریکا در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ جنایتی فروگذاری نکرده است، تصریح کرد: کودتای 28 مرداد سال 1332، جنگ 8 سال علیه ایران، کمک‌های امنیتی به دشمنان و تحریم‌های ظالمانه گوشه ای از دشمنی آمریکا با ملت ما است.

عسگری با اشاره به فطرت پاک و بصیرت و آگاهی نوجوانان و جوانان کشور بیان داشت: این دشمنی‌ها باید برای آن‌ها تبیین شود تا با معرفت به صحنه‌ بیاییند و از دستاوردهای انقلاب حفظ و حراست کنند.

وی با بیان اینکه در هر شرایطی که ما از مواضع خود دفاع کردیم، دشمن وادار به عقب‌نشینی شده است، اضافه کرد: 13 آبان فرصتی برای به صحنه آمدن اقشار مختلف جامعه برای دفاع از ارزش‌های والای انقلابی است.‌

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن تاکید بر اجرای مدیریت جهادی برای رفع هر چه بهتر مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: مشکلات معیشتی دلیل نمی‌شود تا مردم انقلابی دست از آرمان‌های خود بکشند.

عسگری با بیان اینکه شهید محسن حججی، الگوی مناسبی برای جوانان کشور است، گفت: این شهید برای جوانان تمامی بلاد اسلامی الگو شد و بر روح جوانان داخل و خارج کشور تاثیرگذار بود.‌

وی افزود: 13 آبان تجلی شجاعت، آزادگی و غیرت انقلابی و فرصتی است که جوانان و نوجوانان به دشمن گوشزد کنند تشدید تحریم‌ها اثر‌گذار نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به مناسبت های 13 آبان عنوان کرد: راهپیمایی این روزساعت 9 صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت خیابان باغ گلدسته و ابتدای خیابان پاسداران است وسخنران این مراسم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی است.

برگزاری برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان همزمان با 13 آبان

سرهنگ محمد ادیب مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان (عج) به تشریح برنامه‌های این سازمان پرداخت و گفت: باتوجه به حضور فعال بسیج در عرصه‌های مختلف جامعه برای حضور گردان‌های مختلف بسیج در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، فراخوان داده شده است.

ادیب با اشاره به اهمیت تبیین جنایات آمریکا برای نسل چهارم انقلاب تصریح کرد: برگزاری مسابقه پرواز 655 که نمونه‌ای از جنایات آمریکا است و چاپ عکس دستگیری ملوانان آمریکایی متجاوز به آب‌های کشور در کتاب آمادگی دفاعی نمونه هایی از آگاهی بخشی به نوجوانان است.‌

گفتنی است در این نشست اعضای کمیته‌های ستاد راهپیمایی 13 آبان به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

 

انتهای پیام /س

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.