سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ۸۱۳ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان شرقی

۸۱۳ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان شرقی تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عطاپور معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران گفت: امسال بر اساس گزارش‌های مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ این سازمان ۸۱۳ پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شد.

وی افزود: در ۷ ماه منتهی به پایان مهر سال جاری بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان دریافت شده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های تخلف برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است، اظهار داشت: حدود ۴۰۹ مورد تخلف نیز قبل از تشکیل پرونده منجر به مصالحه بین طرفین شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآوری کرد: این تعداد گزارش از سوی عموم مردم و ناظران افتخاری در ۲ بخش کالایی و خدماتی ارایه شده است.

عطاپور ادامه داد: بیشترین عناوین شکایت‌های دریافتی، گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم فروشی، تقلب و اجرا نکردن تعهدات در شبکه عرضه کالا است.

وی گفت: در راستای نظم دهی و انسجام بخشی بیشتر به فرآیند تنظیم بازار و نظارت گسترده‌تر بر مراکز ذخیره سازی و نگهداری کالا، انبارها، سردخانه‌ها و جایگاه‌های توزیع کالا و عرضه خدمات، بازرسی‌های مستمر توسط بازرسان این سازمان در طول سال در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سامان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم می‌توانند هرگونه تخلف مشهود مانند گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، اخفا و امتناع از عرضه کالا، صادر نکردن فاکتور خرید و دیگر تخلفات صنفی و غیرصنفی را از طریق تماس با تلفن ۱۲۴ به ستاد خبری مستقر در ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها گزارش کنند تا در اسرع زمان رسیدگی شود.

 

انتهای پیام/ش

۸۱۳ پرونده تخلف صنفی در آذربایجان شرقی تشکیل شد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.