سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه 137 آماده خدمات رسانی به آبگرفتگی معابر

مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان گفت: شهروندان می توانند مشکلات مربوط به آب گرفتگی مناطق مختلف شهر را با سامانه شهردای ۱۳۷ به اطلاع مسئولین شهری برسانند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سید رضا میرحسینی ، مدیر روابط عمومی شهرداری کرمان گفت: بارش باران طی دو روز گذشته منجر به مشکلاتی نظیر آب گرفتگی معابر در نقاط مختلف شهر کرمان شده که برای رسیدگی به موارد حاد آب گرفتگی شهروندان می توانند موارد مربوط به منطقه و محل زندگی خود را به سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمان گزارش کنند.

وی افزود: پهنه وسیع شهر کرمان که بالغ بر۱۳ هزار هکتار بافت شهری است مشکلات ساختاری گوناگونی دارد که در مواقع این چنینی شهروندان را دچار مشکل می کند.

میرحسینی تصریح کرد: شهردار کرمان و معاون خدمات شهری از لحظه آغاز بارش ها موضوع آب گرفتگی معابر را از نزدیک رصد و مدیریت کرده اند و تا کنون در هیچ کجای شهر کرمان مشکل حادی از ناحیه روان آب های سطحی گزارش نشده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان افزود: با همت شهردار کرمان و معاون مربوطه و با استفاده از تجهیزات سیار و با هماهنگی کامل با ادارات مرتبط نظیر شرکت توزیع برق حجم عمده روان آب ها از مناطق مختلف شهر کرمان جمع آوری و منتقل شده است.

میرحسینی افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمان هم اکنون تحت مدیریت مجموعه جدید التاسیس بازرسی کرمان قرار داشته و مشکلاتی که توسط شهروندان از کانال این سامانه به شهرداری کرمان منعکس می شود به شکل ویژه پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.